وضعیت فانی برای کسب رای اعتماد/ عملکرد مثبت فانی در مدت سرپرستی تاثیرگذار است
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
وضعیت فانی برای کسب رای اعتماد/ عملکرد مثبت فانی در مدت سرپرستی تاثیرگذار است
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با مثبت ارزیابی کردن عملکرد سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به خدمات ارزنده‌ای که فانی در مدت کوتاه سرپرستی وزارت آموزش و پرورش انجام داده بی‌شک از مجلس رإی اعتماد خواهد گرفت. 

ابوالقاسم خسروی‌سهل‌آبادی در گفت و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه علی‌اصغر فانی به خوبی از عهده وظایف خود در سمت سرپرستی وزارت آموزش و پرورش برآمده و توانسته اعتدال در عمل را سرلوحه کار خود قرار دهد، افزود: موفقیتی که اکنون فانی در انجام وظایف خود به دست آورده به دلیل سابقه درخشانی است که با حضور و خدمت در بدنه آموزش و پرورش کسب کرده است.

نماینده مردم تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری حضور فعال فانی در بدنه وزارت آموزش و پرورش و تجربه خوبی که در این بخش دارد، تصریح کرد: سرپرست کنونی وزارت آموزش و پرورش بهترین گزینه برای تصدی وزارت آموزش و پرورش است.

وی با تأکید بر اینکه خدمات ارزنده  فانی در زمان کوتاه سرپرستی در وزارت آموزش وپرورش دلیل محکمی برای جلب نظر نمایندگان مجلس برای اخذ رأی اعتماد از آنان است، افزود: فانی گزینه خوبی برای بهبود بخشیدن به وضعیت وزارت آموزش و پرورش است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس نهم، با مثبت ارزیابی کردن عملکرد سرپرست وزارت آموزش و پرورش، گفت: با توجه به خدمات ارزنده‌ای که فانی در مدت کوتاه سرپرستی وزارت آموزش و پرورش انجام داده بی‌شک از مجلس رای اعتماد خواهد گرفت.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تأکید بر اولویت‌هایی که در بحث آموزش وپرورش باید مدنظر فانی قرار گیرد، تصریح کرد: پیگیری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و دنبال کردن نظام رتبه‌بندی معلمان با بررسی بیشتر و کارشناسی دقیق‌تر باید مدنظر وزیر آتی وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد.

عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی، درباره نظر مجلس نسبت به معرفی فانی برای تصدی پست وزارت آموزش و پرورش، گفت: ارزیابی من از عملکرد فانی در مدت سرپرستی بر وزارت آموزش و پرورش این است که وی توانایی اخذ رأی اعتماد از مجلس را دارد./





تاریخ: جمعه 5 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 391
بازدید کل : 110130
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت